Maar hoe weet je dat dit bij Märklin zelf is gebeurd en niet bij de winkelier?
1) Omdat de winkelier geen tijd heeft al die krassen er op te zetten.2) Omdat die krassen gordijnen moesten voorstellen, het gehele treinstel, op een enkel raam na, was geblindeerd. Naar verluidt deed men dit om de motor in het tussenrijtuig te verbergen.
Wist je dat nog niet ?Toen we die binnen kregen hebben we die direct retour gezonden naar Marklin
Trix ET 456 in het blauw/beige, ik heb dit nog nooit gezien: alle ramen bekrast met een gele pen. Laten staan dus want de klant is niet gek. Bij Märklin zijn ze dat wel, knettergek!
De gordijnen zitten aan de buitenkant erop gedrukt.
Ruiten zitten meestal aan de buitenkant De gordijnen zitten aan de buitenkant erop gedrukt.
Ik lees net het commentaar in de Railmagazine (nr 274)
Inmiddels gevonden: RM 274
Heeft Lima (en nu dus Rivarossi) dit model ook niet in zijn programma gehad?