Over veilig staan gesproken. Laat eerst de mensen veilig uitstappen. Als ik zo die foto zie is de afstap toch nog behoorlijk hoog. Over het algemeen hebben de jongere daar weinig last van maar de wat oudere medemens is dat een heel opgave.Ook als dit vanuit de cabine gebeurd.
Dan nog wat, jij hebt niets te bepalen als er iets gebeurd.
waarom uberhaupt een vervangend treinstel inzetten? je mag toch lijen dat zo'n ding steviger is dan een hert. Oke, het ziet er niet zo fris uit als je met een trein met een neus vol hertenstruif het station in komt (op de plaats van het ongeval kun je geheid al de grote bonken eraf halen, dat scheelt al de helft) maar dan zeg je maar even over de omroep dat ze beter ff niet kunnen kijken. t zou sowieso niet echt voor t eerst zijn dat er een trein met een half kadaver in/op/onder de neus voor komt rijden, meestal duiven.
Schiedam heb ik net gemist, zat in de intercity ervoor... ga er van uit dat alleen aan de niet-nevenspoorzijde de deuren geopend zijn.
... Regels zijn nu eenmaal regels.Verder is het gewoon regel dat zodra er iets anders gebeurt, waardoor een trein ergens buiten een station stil moet staan, mensen gewoon in de trein blijven zitten en eerlijk gezegd kan ik daar wel legio redenen voor bedenken. Ik denk ook dat het geen slechte regel is en dan nog, oh oh oh oh oh, we moeten eens even in de trein blijven zitten in deze gehaaste maatschappij, want je zou eens een uur van je leven langer in de trein moeten zitten. Poehpoeh...En dan nog iets wat me ook altijd stoort in de berichtgeving op journaal en in kranten en iets wat ik hier ook lees. Het komt echt over alsof bedrijven eerst eens rustig achterover gaan zitten, hun potje biljart af maken, dan even naar huis bellen met moeder de vrouw, kopje thee achterover slaan en dan eens tot actie over gaan. Ik denk echter dat de realiteit anders is. En weet je, straks redden ze het misschien ooit eens in een kwartier om alles op te lossen? Moet je kijken wat er dan voor reacties komen! Een kwartier? Veel te lang! Het moet in 5 minuten anders mis ik mijn aansluiting...