In welke stam de uitgebrachte BD (50 84 82-70 435-2) is terechtgekomen heb ik nog niet kunnen achterhalen.
Wat is hier aan de hand?
Ik heb iets merkwaardigs geconstateerd aan het BF-rijtuig dat ik vanmiddag heb gekocht. Daar staan namelijk twee verschillende stamnummers op! Aan de ene zijde van het rijtuig (de kant met het rooster) staat het stamnummer dat ook op het etiket op de doos vermeld staat: 5593. Echter, aan de andere zijde staat als stamnummer 5503. Gezien het wagennummer (493) moet stamnummer 5593 correct zijn en het andere 'dus' fout. Wat is hier aan de hand? Is hier sprake van een misdruk door LS Models? Dat moet toch bijna wel, zou ik denken. Ik kan me niet voorstellen dat mijn model dit als enige heeft.Op het eveneens vandaag gekochte BD-rijtuig staat wel aan beide zijden hetzelfde stamnummer vermeld.Groeten,Arjen
De bakken hebben het allemaal.[...]Dit zijn we niet direct gewend van het merk. [...]
LSModels heeft toen nieuwe bakken laten drukken voor de klasse aanduiding.Ruim de helft aan gratis bakken is NOOIT bij de winkeliers opgehaald....