Jeroen niet om het 1 of het ander maar een post met 20 linkjes is niet aantrekkelijk om naar te kijken laat staan om te klikken. Ik kan best begrijpen dat je wil dat mensen je foto's bekijken op de flickr pagina, maar dan kan je ook kleine thumbnails maken of gebruiken, dit werkt denk ik avegrechts. En flickr biedt genoeg mogelijkheden om een foto op een normale aantrekkelijke manier te delen. Zie dit niet als kritiek maar eerder als een hint, en niet alleen jij ook anderen die een waslijst aan linkjes posten.
.....wat een geweldige serie.dank je wel voor het plaatsen van meer dan prima fotowerk.
Nette platen Romar. Het stoomt lekker op sommige foto´s!
Kan het alleen maar eens zijn met de eerdere reacties, mooie foto's Ik was nog nieuwsgierig naar het busje, en laat nu die Mercedes van hetzelfde bouwjaar als ik te zijn
persoonlijk vind ik een hele riedel foto's op groot formaat een beetje vervelend, zeker als je mobiel de site bzoekt. De laad en scroltijd word daarmee erg lang. Maar ook een hele riedel linkjes is een beetje "to much" in mijn ogen gewoon de mmoiste foto linken en bezoekers kunnen vervolgens verder op je site rondstruinen.... iedereen happy toch?
Overigens mooie foto's hoor Romar
Romar, hoe doe jij dat? De foto op groot formaat, en dan een linkje: '.......... by Romar Keijser, on Flickr'