Leuke foto's!Maar die laatste is gewoon zonde dat ze hem daar neergezet hebben!Wie zet er nou een wagon op de parkeerplaats zonder een stuk spoor eronder?!!
Myron, hoe heb je die VAM-wagons gefotografeerd? Met een telelens ergens vandaan? Of kan je dichterbij komen?
Waarom zo moeilijk doen... 't is in september weer Open Monumentendag En voor de duidelijkheid : die 2 VAM wagens te Amersfoort zijn gewoon van de SHD, zie de website http://www.dieseltreinen.nl
Ik ben langs een zandpad dat langs het hek naast de Lint treinstellen ligt helemaal naar achteren gelopen. Ik heb inderdaad ver ingezoomed. Ik stond op een hoger stuk, net zoals bij de foto van de Lint treinstellen en de proefbakken. Die van VOS logistics en ACTS zijn inderdaad 6700'en. Overigens wist ik zelf niet dat deze wagons er zouden staan, dus een leuke verassing .Gr, Myron
Dat is een leuke manier om 't te vieren!Wie of wat is Magret als ik vragen mag?
Ik ben mn fotoachterstand aan het bijwerken, veel leuk onbewerkt materiaal op de pc bij elkaar gezocht en nu door de software en op internet.Hier een exemplaar, ben nu bij augustus 2012