Ja, ik zat idd net te denken dat de volvotrein een groene 189 186 van de NMBS heeft.
Zat na een lange rij lege autowagons nog een paar hele oude gesloten wagons aan.
Ik dacht de 1206 moest met een wagon erachter hangen wegens detectie problemen of is dat al opgelostgroet dennie
Ja, ik zat idd net te denken dat de volvotrein een groene 189 van de NMBS heeft. Maar ik had op rolandrail verder geen andere goederentreinen zien staan voor rond die tijd bij Apeldoorn, dus die staat weer in een andere dienstregeling?Zat na een lange rij lege autowagons nog een paar hele oude gesloten wagons aan.
Meneer Sparrow,Die PON treinen staan wel in de 'TDR' zoals dat heet... Marcel liet die net zien... Maar aldoende leer je en leer je ook wagens en daardoor ook trafieken herkennen. De cargo wereld is er niet één waarvan je zomaar kan uitgaan. Zeker de geplande dienstregelingen. Ook zo rond de feestdagen rijden veranderd er veel en vallen veel treinen uit.
@Sparrow. Verschil tussen de PON en de Volvo is trouwens zeer gemakkelijk. De PON trein is een rode Railion 189 met lege/volle autowagens en gesloten wagens. De Volvotreinen rijden met een groene NMBS 186 met gesloten wagens, containerwagens en soms nog wat extra's zoals DHL trailers, Green Cargo trailers, Kinnarps wissellaadbakken of staalwagens.