Sinus Cosinus en Tanges zijn mij ook duidelijk, net een hoofdstuk achter de rug.
nog even over het ontwerp programma, voor winrail moet je betalen, ik heb liever een gratis programma.
ik wil ook niet radius 358mm nemen, ik ga voor groter, zoiets in de buurt van radius 100 kan zodra ik mijn kamer heb verandert, dan wordt de vorm van mijn hele treinentafel heel anders.
Hum... Als je bedoeld radius 100cm dan moet je wel een hele grote kamer hebben Of je moet met de Z-schaal gaan rijden want dan is Radius 100mm wel weer te doen... (alhoewel).... Als je de diameter bedoeld dan zou het nog wel kunnen Tip: Zet de eenheden achter getallen als je maten neerzet: Dus bijvoorbeeld radius 100... want wat is het? In millimeters (afgekort mm), centimeters (afgekort cm) of meters (afgekort m)? Dat maakt nog al wat uit... Dan heb je geen verwarring over de maat. En weet iedereen wat je bedoeld.Groeten Ronald.
Gratis bestaat nog steeds, kijk maar eens bij http://www.trackplanner.de/index.htmWelliswaar in het Duits, maar dan leer je daar ook weer wat van. Suc6
Ik heb het e.e.a. met de probeerversie van Anyrail getekend, een goed en makkelijk programma.