De T2S reden in andere omlopen, waren eigenlijk nooit hierin ingezet. Als de ns een MU nodig had werd eerder een exemplaar van een andere maatschappij ingezet.Dirkjan
Ik kan alleen nergens op het web vinden of de ACME 55084 al is uitgeleverd.Iemand een idee wanneer deze komt?
Is de oude MU van Rivarossi (cat nr 3592) geen optie?
De ACME 50582 had ik samen met de 50584 in de RE zitten
8NS WLAB MUACME55084
Begrijp ik nu goed, dat dit nummer een typefout is ? Dat het moet zijn 50584 ipv 55084 ?
Dennis zocht nog een trein voor een T2S.Dan is de Nord West Express uit 1978 wel wat:Postmr (DBP) Utrecht - OsnabrückDms (DB) Hoek - PuttgardenABm (DB) idemABm (DB) Hoek - KopenhagenBcm (DB) idemWLABsm (NS) idemDaarachter een set vanuit Hengel uit de 1677 vanaf Amsterdam (Bm (DB), ABm (DSB) en Bm (DB))dirkjan(afsplitsen misschien?)
voor de FS\CIWLT WLAB kun je ook een UH ipv een MU nemen. Roco 45614 bijv.Dirkjan
Dag allemaal,Ik heb een korte vraag tussendoor: Tot welk jaar heeft de Austria Express in Nederland gereden? Ik heb namelijk de set van 4 rijtuigen van ACME aangeschaft, maar vraag me af tot wanneer deze eigenlijk in NL kwamen. Iemand een antwoord? Bedankt alvast.Groetjes,Martijn
:30 mei 1987