Kan dat in de vorm van schakelaars met al dan niet knipperende lampjes? Nee, in ieder geval niet op het scherm.
Ik ben benieuwd naar de vergelijking van functionaliteit, niet hoe iets op het scherm eruit ziet.
Maar noem dan eens een van die extra's. En dan bedoel ik functionele extra's, niet de manier waarop iets op een scherm wordt weergegeven. Het blijft tot nu toe beperkt tot een opsomming van vaagheden, waar ik weinig wijzer van wordt.Om een voorbeeld uit koploper te geven, je kunt daar perrons en stationsgebouwen tekenen, maar de aansturing van je baan wordt daardoor niet verbeterd. is alleen leuk om naar te kijken.Verbeter me als ik het fout heb, maar jouw verhaal over de schakelaars is net zo iets. Leuk om naar te kijken, maar het voegt functioneel niets toe.
Speciaal het 1 melder per blok aspect heeft voor mij ongeveer 90 bezetmelder punten bespaard in geld, en is qua programmering ook nog eens makkelijker. Dat vind ik is veel belangrijker dan de mogelijkheid om zelf schakelaartjes te maken.
aansturen van licht-bronnen, aansturen/nabootsen van geluid op de baan etc....