TC met een bezetmelder = geen probleem bij mij. Eerst wel ff goed je loks inmeten met snelheid, dan werkt het perfekt.Groeten uit ZwitserlandBas
ieder zijn feestje zullen we maar denken
Gerard,Afgelopen beurs in Dortmund bij de Hr Freiwald geinformeerd hoe dit in zijn werk gaat.Bij het bestellen van traincontroller als update van Rocomotion krijg je een formulier (per computer) en daarin moet je een nummer ingeven die in de software van rocomotion zit, staat op het formulier hoe dat moet, en dan kunnen zij controleren of Rocomotion aanwezig is.Het gaat dan alleen om de prijs verder is het een volwaardig produkt en geen updata waar je Rocomotion voor nodig hebt.Dus als je de software TC op een andere computer wilt zetten is het alleen nodig dat je de sleutel meeneemt (USB stick met licentie).Gr Piet
Dag Piet,Bedankt voor je duidelijke antwoord. Het spul werkt dus met een USB stick? Ik dacht dat je een licentiesleutel zou krijgen...Die USB stick krijg je naar ik aanneem opgestuurd of zo?Gerard
@Gerard Wassink:Ik heb 2 weken geleden het bedrag overgeboekt naar Freiwald software en ongeveer 3 dagen na ontvangst van het geld bij hun had ik de stick al in huis!