okee, nouja ik vind de botsneus er prachtig voor staan, dus dat hou ik. maar het is mij nog niet duidelijk welke wagon ik moet nemen, volgens mij maakt het niks uit, in mijn ogen zijn ze allebei hetzelfde. ik zat eerst een beetje te denken aan een A-A-Restauratie-B-B combinatie, maar dat is volgens mij niet echt goed. Wie hadden er allemaal toegang tot de restauratie, alleen 1e klas of ook 2e klas
ik vind deze combinatie wel mooi, ik snap alleen nog niet het verschil tussen die twee 2e klasses maar er is geen verschil, ik doe ze allebei dan heb ik verschillende baknummers, is 4 wagons waarvan drie een normale grote voor een nederlandse trein, natuurlijk in duitsland enzo is het een stuk of 10 maar daar zijn meer reizigers. ik wil het wel een beetje kloppend natuurlijk
De Roco 1103 is gesitueerd NA 1981 zo uit m'n hoofd.Die kan dus historisch verantwoord niet samen met de Plan-D.Maar wat Stephan ook al zegt, het is jouw baan en jouw trein en jij moet er tegen aan kijken, dus doe wat je leuk vindt zou mijn advies zijn.Gr,Bart