Waar kun jij dan direkt met je bankpas inchecken in het ov?Een ovc is geen bankpas en een bankpas is geen ovc.Kortom, om in je eigen woorden te spreken, een vergelijking die kant noch wal raakt.
Overigens hoef ik met mijn bankpas nooit naar een automaat om het saldo op te vragen. Ik kan gewoon op elk moment van de dag en overal ter wereld mijn actuele saldo achterhalen. Als er maar een GSM-mast staat, waar mijn telefoon verbinding mee kan leggen.
precies kijk ik op mijn pagina van de rabo zie ik hoeveel ik heb.ook als ik net wat gepind heb.
Groeten uit eerbeek waar je op zondag niet kan opladen
Het saldo van een anonieme ovc kun je niet terugkrijgen, althans niet anoniem. Bovendien krijg je de aanschafkosten van de kaart niet terug en betaal je administratiekosten, bij elkaar 10 euro. Dus ongeveer wat een strippenkaart nu gekost zou hebben.Dat je wilt koppelen aan meerdere rekeningen lijkt me vrij logisch. Ik wil mijn zakelijke reizen toch wel graag van mijn zakelijke rekening betalen en mijn privéreizen van mijn privérekening, scheelt nogal in de adminstratie.Huub
2. Dat kan dus alleen per reis. Zoals ik hierboven heb laten zien, kan een reis deels privé en deels zakelijk zijn. Die splitsing kun je niet aangeven.