Bij de bus kan ik met 0 euro inchecken.bij de trein met voordeeluren abbo heb ik 6 euro nodig.je kan namelijk 4 euro in de min staan en dat accepteren de incheck lezers ook
Ben ik wel benieuw wat jij voor speciaal product besteld had dat je dat alleen in de bussen in Delft kan activeren.
Waarom wil je kaarten koppelen.Het voordeel van de OVC kaart is nou juist dat je met 1 kaart kan reizen.
Dat kan je bij elke OVC automaat. O.a. op het station.
Kijk, er zijn delen van Nederland, waar helaas geen automaat te vinden is.Een geniaal individu, heeft bedacht dat je je kaart ook op de bus moet kunnen voorzien van dingen die je besteld hebt (tot enkele jaren geleden was er een nóg genialer uitvinding, namelijk een complete oplaad-automaat in de bus: je moest een halve acrobaat zijn om dat te kunnen)
Je kan kaarten aan je bankrekening koppelen voor het automatisch opladen en blijkbaar kan dat dus slechts een beperkt aantal keer.
Als het gaat over het 'kopen' van reisproducten: dat kan helemaal niet bij elke automaat. De mini-varianten van die grote gele blokken, hebben alleen de mogelijkheid om saldo op te laden of een reisproduct op te halen wat je al besteld hebt.Daarnaast kun je nogal wat reisproducten niet ophalen op het station.
Ben ik wel benieuw wat jij voor speciaal product besteld had dat je dat alleen in de bussen in Delft kan activeren.Kijk, er zijn delen van Nederland, waar helaas geen automaat te vinden is.Een geniaal individu, heeft bedacht dat je je kaart ook op de bus moet kunnen voorzien van dingen die je besteld hebt (tot enkele jaren geleden was er een nóg genialer uitvinding, namelijk een complete oplaad-automaat in de bus: je moest een halve acrobaat zijn om dat te kunnen)
Het automatisch opladen heeft mij heel wat “centen” gekost.En waarom? Je stelt in onder welk bedrag je saldo aangevuld moet worden en klaar ben je.
Ik kan maar één kaart met de andere koppelen of de ander met de één.Waarom wil je kaarten koppelen.Het voordeel van de OVC kaart is nou juist dat je met 1 kaart kan reizen.Je kunt er meerdere reisproducten opzetten.
Reisproducten - of saldo ophalen moest ik bij AH doen. AH, ik wil reizen en geen aardappelen kopen!Kan ik me niet voorstellen.Dat kan je bij elke OVC automaat. O.a. op het station.AH heeft misschien ook zo'n oplaadpunt maar is zeker niet de enige.EDIT: Je kunt ook terecht bij de Jumbo, Plus ESSO en natuurlijk het station
De NS automaat op Station Venray is omgebouwd, maar het station is daardoor meer dan een kilometer verplaats en nu gecamoufleerd als een eetcafé. Op de stationsinformatie van NS staat de aanpassing van de automaat niet aangegeven.Snap even niet wat het aanpassen van een automaat voor reden is om het station een kilometer te verplaatsen (wat ik me ook niet echt kan voorstellen).Neem toch aan dat de automaat nog steeds op het station staat (ook al heeft het stationsgebouw een andere functie gekregen, zoals zoveel stationsgebouwen).En misschien heb je de spotjes gemist maar vanaf 9 Juli moet iedereen inchecken. Daarom zijn per die datum alle automaten aangepast. Heeft het niet zoveel nut om da top de site te vermelden.Er is gewoon niets anders meer dan omgebouwde apparaten.
Kaartje Venray Nijmegen. NS automaat één euro meer, dan in de OV automaat.Wat versta je onder een OV automaat. Die ken ik niet.EDIT: Een servicepunt dus. Maar daar kan je geen kaartje kopen (al dan niet met een toeslag van 1 euro)
Mijn grootste probleem met die 20 euro is dat ze je gewoon verplichten om dat bedrag als 'dood geld' op een kaart te zetten - en die kaart kun je dan uitsluitend voor OV gebruiken.Gechargeerd zou AH op die manier een winkelwagentjes-chipkaart kunnen bedenken. Je stort 100 euro op de kaart en dan kun je 'inchecken' op zo'n karretje. Bij de uitgang staat de kassa waar je kunt 'uitchecken' en alles wat je over hebt wordt teruggestort op de AH-karretjes-kaart.
Omdat iedere keer een twee- of drie-strippenkaart veel te duur is, ben je in feite wel verplicht om een 45-strippenkaart te kopen.
Als je op OV-chipkaart.nl zoekt naar servicepunten in Venray, dan is er een servicepunt (feitelijk 2) op het station Venray met als adres Stationsweg 1, met een pictogram op stationsweg 1. Het adres van het NS station Venray is Stationsweg 213. Dat de automaat aangepast is, is ook een bijzonderheid. NS bedient dat station niet meer en Violia was de NS automaat een doorn in het oog. Als je op je website aangeeft wat de voorzieningen er zijn op een station, dan moet het ook volledig zijn.groet Ron
....Bovendien is NS Stations eigenaar van alle stations in Nederland, dus heeft Veolia niets te zeggen over het feit dat er een NS automaat staat.Jeroen