Goede kans dat de rechter uitspreekt dat het papieren kaartje moet blijven.
daar kon ik kiezen uit drie kaartjes voor de metro/tram en bus.30 minuten geldig na afstempelen in de automaat in het voertuig90 minuten en een dagkaartje 30 minuten koste 24 kroon90 om en nabij de 45 en voor een dag 110 Het kan dus veel makkelijker en goedkoper.
Ik heb het reizen per trein al lang afgezworen (Helaas)Moest een keer in Zwolle een auto ophalen en kon niet meer met geld betalen, gelukkig was er toen nog een goed welwillende conducteur die er wel begrip voor had, en verkocht mij een kaartje, dat was voor mij de laatste keer..Binnenkort met mijn kinderen naar het spoorwegmuseum in Utrecht, en had graag met de trein gegaan, maar door alle ellende ga ik nu met de auto, en ik zeg erbij HELAAS, want ik had mijn kinderen graag een leuke tripje met de NS gegeven..,maar dat wordt door alle *Modernisering* onmogelijk gemaakt MvgCorné
voorheen kocht ik een strippenkaart ergens.
stempelde bij de stempelautomaat in de tram/metro of bij de chauffeur in de bus en klaar was ik.
ik zei naar welke halte ik wou of keek bij de halte waar mijn halte van bestemming lag.
Bij de trein kocht ik een retourtje voor mijn reis en klaar was ik.Nu heb ik een OV chipkaartdie moest ik eerst online bestellen. duurde ruim een week voor ik hem had.
voor de bus moest ik eerst geld opladen bij een automaat of online kopen en alsnog ophalen bij een automaat.
inchecken bij de bus uitchecken als ik de bus verlaat inchecken bij de volgende bus voor mijn overstap.duurt nu langer bij drukke haltes.
nu in piepen en uit piepen.
en toen wou ik is met de trein.veel geld er op.aanmelden bij NS.en dan inchecken en uitchecken op plaats van bestemming word er niet makkelijker op.