Alleen zie ik niet goed wat dat met zelfstempelen te maken heeft.
Maar stel nou dat ik incheck hier in Middelburg en ik reis met de intercity naar Amsterdam. Daar aangekomen loop ik naar de eerstvolgende trein die teruggaat naar Middelburg, en daar check ik pas uit. Hoe weet "het systeem" dan wat ik allemaal heb uitgespookt?
ja, nu vind je het nog fantastisch, tot je de eerste keer vergeet uit te checken.
Volgens mij mag je de contante betaling op de bus helemaal niet afschaffen.Er zijn ook mensen die nooit met de bus reizen, maar soms wel eens moeten omdat hun eigen vervoer eventjes niet beschikbaar is.Hoe willen deze mensen kunnen betalen?
het enige wat je volgens mij kunt handhaven is dat je de prijs van de wagenverkoop nog wat opschroeft, zodat er minder mensen geneigt zijn het kaartje bij de chauffeur te kopen.
In principe verandert er ook niks en mag je alleen voorin bij de chauffeur inchecken. Moeten de apparaten wel werken natuurlijk en dat is hier in Utrecht niet altijd het geval.
En wat moet b.v. een buitenlandse toerist die in Rotterdam de metro wil nemen. Is er op de stations voldoende informatie aanwezig om zo iemand op weg te helpen?
Dat blijft zo totdat NS poortjes gaat installeren. Voorlopig controleert de conducteur je chipkaart, zoals de conducteur ook je papieren kaartje controleert.
Anders dan Bus, Metro en Tram, check je bij de trein alleen in op je beginstation en check je uit op je eindstation.
Anders dan Bus, Metro en Tram, check je bij de trein alleen in op je beginstation en check je uit op je eindstation. Stel nou, jij wilt van Maastricht naar Groningen, dan moet je op Utrecht overstappen (als je 1 overstap neemt) en dan hoef je op Utrecht niets te doen met je kaart.
En als ik van Den Bosch naar Arnhem wil via Utrecht, hoe zit dat dan?
bob, hoe bedoel je flink moeten omrijden en daardoor opnieuw inchecken?
Ook leuk als je treinvervangend vervoer hebt door middel van een bus, tram of metro. Ik vraag me af hoe het dan gaat qua betaling.