Wel diegenen die vinden dat een liter tot anderhalve liter weinig is op een maand toont dat ik een redelijk vochtvrije kamer heb, nochtans heeft het raam veel last van slagregen, waardoor dit aan de binnenzijde kan beslaan bij temperatuurs dalingen.
Poetswagens en railgom maken fijne krasjes in de rails. ...Meubelviltjes die je onder stoel- en tafelpoten plakt om je parket- of laminaatvloer tegen krassen te beschermen, doen het ook heel goed.
Bedenk wel één ding: het meeste vocht binnenshuis wordt veroorzaakt door de levende wezens in huis.
Wel diegenen die vinden dat een liter tot anderhalve liter weinig is op een maand toont dat ik een redelijk vochtvrije kamer heb,
ik heb het idee om de dapol wagon aan te schaffen, maar in de titel van een ander topic staat 00 betekend dit dat hij niet voor H0 geschikt is??? of betekent het 00 iets anders.... nog iets, hoelang is hij van as tot as, ik moet rekening houden met het naar binnenhangen
jaa, maar dan maar de dapol, het is hetzelfde, ik denk dat je alleen maar voor de naam meer betaald, of niet dan. a
weet iemand de lengte van as tot as, Nog iets, hoe breed is hij??