Tja... de meeste modellen van Lima zijn ongeveer 20 jaar oud...
Nee, ik ben geen expert. Ik had zelf alleen ook al een Lima waar ik niet al te beste ervaringen mee heb.Gr. Timo
De meesten hier 'stammen' echter uit het tijdperk dat detail nog niet zo hoog in het vaandel stond als tegenwoordig: jij weet bijna niet beter, dus voor jou is Lima misschien troep: voor mij is Lima toch een herinnering uit m'n 'jeugd' (ben 21, dus zo lang is dat ook niet geleden) en rijden al mijn Lima modellen met onderhoud en een nieuwe motor prima over de baan.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je in een ander topic aardig hoog van de toren blazen wat betreft Lima en jouw 'ervaring' daarmee: in jouw ogen is het de grootste rotzooi op aarde, en moeten we vooral geen Lima kopen als het aan jou ligt.De meesten hier 'stammen' echter uit het tijdperk dat detail nog niet zo hoog in het vaandel stond als tegenwoordig: jij weet bijna niet beter, dus voor jou is Lima misschien troep: voor mij is Lima toch een herinnering uit m'n 'jeugd' (ben 21, dus zo lang is dat ook niet geleden) en rijden al mijn Lima modellen met onderhoud en een nieuwe motor prima over de baan.
Ik heb ook verschillende merken bij mij op de baan rondrijden waaronder eenLima DB E03 en moet zeggen dat deze alle vergelijkingen met de Roco 103 kan standhouden mits de Rails schoon zijn .Ook qua detaillering is er niets mis mee.Dus als TEE lok zeker een aanrader ook qua trekkracht een echte KRACHTPATSER.
Ik weet niet hoor, maar ik zou geen lima kopen als ik hem niet mooi zou vinden, ik bedoel alleen dat de techniek.[...]