Jusses
Voor Marc Tramt en Remunj;Ook jullie dank je wel voor jullie reaktie, zelfs al snap ik niet helemaal waarom jullie in het geheel reageeren.Jullie hebben waarschijnlijk niet eens de moeite genomen om de link te downloaden. En in het geheel te kijken of het werkt.Daarnaast zijn er mensen die niet een kleine jappanner willen of kunnen gebruiken (bijvoorbeeld op grond van dikke vingers) (dat geld voor oa mij). Daar naast ben ik vrij nieuw hier en moet nog bekend worden hier en leren om te gaan met de mensen op dit forum. Het is niet nodig om iets nieuws meteen maar aftekraken, en onvriendelijk te zijn.Als jullie tweeen niet op een gewone vriendelijke manier met mensen kunnen komuniseren dan hoeft het voor mij niet.
Voor dat soort basic dingen bestaat er nog iets heel simpels.De doodordinaire zakjapanner. Gewoon delen door 87 (voor de H0-nullers) en volia het antwoord rolt er zo uit. Vindt ik een stuk makkelijker dan de PC opstarten, dan excel en dan iets invoeren.Waar ik op reageerde was dood gewoon het begin van wat jij schreef, zonder opening, geen Hoi of hallo.gewoon boembats "Voor dat soort basic dingen bestaat er nog iets heel simpels."Zo van; ik weet wel beter.Maar een jappanner gebruiken is veel meer werk dan dat programmatje van mij, als het al aan staat wel te verstaan.Bij een jappanner moet je vaker een knop indruken dan bij mijn programma. Ik in iedergeval.Sorry dat het zo boos over kwam, maar ik heb nou eenmaal een gevoelige ziel.Nog steeds vriendjes?Mvg niels