Er is (naar mijn mening) niks mis om de Prinses Ariane Express uit te brengen als variatie op de oude voorraad
En wat betreft de 1206, enkele transfers voor NS logo Kleinspoor kosten 2.80 euro (excl. verzend) en eenieder kan deze aanbrengen...
Juist, en daardoor gaan vaak modellen die een gewoone werkman met een miezerig salaris niet kan bekostigen in een keer aan zijn neus voorbij.
Ja dat klopt. Heb ik ook gedaan. Maar, je bent toch niet verplicht om die 1206 en de Koplopers te kopen? Het is voor Marklin een mooie manier om van hun voorraad af te komen en als er toch mensen zijn die deze modellen kopen, nou laat ze! Een ander kiest er voor om de 1215 zelf van logo's te voorzien, weer een ander geniet van zijn/haar fleischmann of lima. Wat maakt het allemaal uit? Al komt Marklin met een 1200 voor 100.000 euro, moeten zij toch weten? Als het je niet aanstaat koop je het niet en de toekomst zal uitwijzen of Märklin nog langer bestaansrecht heeft of niet. Jeroen
Welke voorraad?
Aangezien dit een omgenummerde "oude" koploper is, blijkt dat er toch iets op de plank is blijven liggen.Verder niks mis mee overigens om het op deze manier te verkopen.Ik vind dit minder erg dan de roco dump. Hier krijg je hetzelfde model vaak voor half geld. Als je dan de volle mep hebt betaald is dit toch wel zuur.bart