Het maakt de opstart naar ... toch makkelijker.
Een vleugje nederlandse banen mag toch wel standaard aanwezig zijn.
Is dat zo ja? Herkent de jeugd een Amerikaanse trein niet als trein?
Dat vraag ik me toch echt af... en zelfs als we dat aannemen, dan nog zie ik niet in dat dat noodzakelijkerwijs tot de conclusie moet leiden dat er meer Nederlandse banen moeten komen, zoals Dave bepleit. Kinderen en jongeren kennis laten maken met de diversiteit van de wereld is ook een goede zaak (akkoord, misschien betekent dat ook weer dat mensen zich niet zouden moeten afvragen of het thema van de beurs de USA is, dat is de andere kant van de medaille). Anders gezegd: hoe noodzakelijk is de 'aansluiting' die kinderen ergens al dan niet bij zouden hebben voor hun waardering en bewondering?
Wat bedoel je met die bakken?Ik neem voor het gemak aan dat je de lichtfries bedoeld. Die zijn wel zo handig om de noodzakelijke verlichting (om het goed te kunnen zien) aan het zicht te onttrekken en verblinding te voorkomen. Als je daar je hoofd tegen stoot ga je met dat hoofd in de baan. Ik denk dat de meeste exposanten het niet erg kunnen waarderen als je dat ongevraagd doet, met zoals camera's naar binnen steken. Voor jet het weet hangje met een vinger, neus of mouw in een fragiel bouwsel.
Regen , kunnen we niets aan doen, afdak in de vorm van een tent wel, en geld zelfde als opstapjes, dit jaar....wordt geregeld Betere aanduiding kaarten ed, is eigenlijk voor alle evenementen daar, maar we geven het door aan het museum, dat moet inderdaad beter.Parkeer ruimte: we hebben alle bewoners rondom gevraagd of we hun huizen mochten slopen, maar daar was niemand echt happig op, en ook niet op het verplaatsen van het station naar Lage weide.Meer kassa's, als het technisch zou kunnen zouden we dat dan niet gedaan hebben ??
rjr, de baan hoger zetten is wat meer exposanten tegenwoordig doen. Dan kom je weer in het gedrang met kinderen, moeten de opstapjes hoger worden, hekje ervoor want de louche advocaten zien hier vast wel weer geld in. Mensen in een rolstoel kunnen het niet zien enz. enz.Het zal altijd wel een compromis blijven maar voor mij zijn die frieslijsten toch echt een must. Dan maar even door de knieen, dat is beter dan voorover buigen.
...Degene die die "bakken"boven de baan vervelend vinden heb ik slecht nieuws, want die "bakken" zijn verplicht, en gaan er dus zeker niet af, dit is namelijk een belangrijk deel van het concept...
In wat voor gauwigheid is deze rood geschilderd? Dacht dat deze nog vaal geel was...