We weten inmiddels dat je niet erg gecharmeerd bent van Eurospoor.
We weten inmiddels dat je niet erg gecharmeerd bent van Eurospoor. Dat mag, maar voor tienduizenden ligt dat kennelijk anders. Zoveel mensen komen daar niet om het eigen negatieve gelijk te halen.
Nee, ik heb iets tegen de notie dat het vooral suf en oubollig en lullig moet zijn om mensen te animeren om mee te doen. Volgens mij werkt dat in een tijd dat er zoveel andere, wat flitsendere en/of uitdagender vrijetijdsbestedingen zijn, niet meer.
Je kan je oogkleppen opzetten wat je wil, maar volgens mij wordt (ook hier) volop geklaagd over vergrijzing. onvoldoende animo voor activiteiten en het feit dat modelspoor niet meer top of mind is. Als je dat een probleem vindt, dan moet je misschien eens stilstaan bij hoe je je collectief als hobby naar het publiek presenteert. En het verband tussen 'hoog niveau' en 'minder nieuwe aanwas' begrijp ik nog steeds niet. Volgens mij werkt het eerder andersom.
Ik bespeur eigenlijk iets te weinig leven en laten leven in de betogen van Eric. Maar misschien is dat niet zijn bedoeling.
daarom niet ...............
Dat is fijn Henk, maar sluit niet erg aan bij mijn opmerking. Dat van die plasvlekopa's heb ik niet zo serieus genomen.Wil iemand me uitleggen hoe ik precies mijn kop in welk zand steek als ik constateer dat er 'ook' mensen zijn die qua landschap genoeg hebben aan die borstelbomen en grasmatten en geen zin hebben op dat punt meer ambitite te tonen? Waarom mogen die mensen dat nou niet?