De hier ook bekende "Sander1985" toonde aan een op leeftijd zijnde (mag geen plasvlekopa meer zeggen) man zijn volledig uit styreen gebouwde station. De man was ineens weer zo enthousiast en vroeg Sander om tekeningen, die Sander ook bezorgde. Ik weet niet meer hoe oud Sander toen was of Eric, maar weet wel dat het geen reet te maken heeft met enige leeftijdsdiscriminatie wanneer het Eric van Spelde betreft...Henk
En sowieso kan niet iedereen zomaar een mega baan bouwen.
En sowieso kan niet iedereen zomaar een mega baan bouwen. Ik kan zelf erg genieten van de fraaie banen die soms voorbij komen, maar zal ook moeten accepteren dat dat voor mij veel te hoog gegrepen is. Maar goed daarom zal ik niet op een beurs te zien zijn met mijn baan of er nog foto's van publiceren.
Als je de ambitie hebt om wat aan (betalend) publiek te tonen, dan hoort daar wat mij betreft ook de ambitie bij om wat te laten zien dat enige waarde heeft buiten alleen voor jezelf en je naasten.
Hoe is het eigenlijk met het reizende wagentje initiatief?Zou dat niet op E2010 gestart worden?
Marcel, wat een onzin. Als ik het zo zie kun je aardig klikkies maken.