Uit de reacties ervaar ik ongezonde tegenzin om eraan te beginnen en dat betekent voor ons voor volgend jaar gewoon herschikken en andere partijen zoeken, want wij zien wel wat in kortdurende workshops met populaire onderwerpen die bezoekers kunnen triggeren om in de modelspoorhobby te stappen.
@Leo,Dat is natuurlijk jouw eigen ervaring en mening in deze. Je zou het ook kunnen opvatten als een poging om aan juist jouw doelstellingen ( om een groter publiek voor de hobby te interesseren en te motiveren er mee door te gaan of te beginnen ) te kunnen voldoen c.q. te kunnen bereiken.Overigens vind ik het laatste deel van je geciteerde opmerking regelrechte chantage tegenover de organiserende mensen van dit forum en diens bestuur... Maar, ontegenzeggelijk, jij bent de baas van Eurospoor en jij hebt het dus voor het zeggen. Daar kan niemand iets tegen inbrengen. Jammer dat deze interessante en opbouwende discussie op deze manier doodgeslagen moet worden Grtzz,Karst
Eurospoor is al 20 jaar een serieuze handelspartner in alle opzichten.
Er zijn demo's en er zijn enkele workshops.
...moet ik de bestaande budgetten daarop herverdelen. Dat is toch logisch. In deze tijden is het niet meer en-en maar of-of...
Zo, die komt lekker aan bij het bestuur Leo. Dit vind ik dus heel erg jammer om dat zo te lezen.Bestuur, vrijwilligers en gebruikers proberen je juist te helpen om de stand zo groot en goed mogelijk te krijgen. Beetje inspraak mag toch wel lijkt me.Dat hebben we ondertussen wel bewezen lijkt me zo.
...ik vatte ook niet op (en zo te lezen met mij veel meer mensen) dat er een optie was voor EN workshops EN Demo's. Of het is niet duidelijk uitgelegd...
...Nieuw dit jaar zijn de workshops, geen demo’s, maar echte doe het zelf, hands on sessies om te expirimenteren...
He Chris, dat is een positieve insteek, we zijn eruit! Er zijn dus een aantal demo's en er zijn een aantal workshops om uit te proberen of hier voldoende belangstelling voor is.