Gelukkig bood het reservezakje ruitenwissers van de NMBS Reeks 11.8 van LS Models uitkomst. Foto volgt begin van de middag.
In de periode dat DDM-1 met baanruimer dienst deed, verdween de reclame snel van het materieel. Uiteindelijk werd het een hoge uitzondering.
De middag is al begonnen. Jos
Maar mijn opmerking is niet zo zeer naar jou gericht. Ik heb dit hele draadje door zitten lezen en ik kan hieruit opmaken dat het kleinste detail gelijk zo groot wordt gemaakt dat men bijna spijt heeft dat ze deze set gekocht hebben. En dat vind ik zo jammer.
Sommige mensen zijn niet snel tevreden... Ik heb de mijne dinsdag opgehaald en ik moet zeggen dattie er erg goed uitziet! Als ik al deze berichten niet had gelezen, waren al die "aandachtspuntjes" mij niet zo snel opgevallen. Alleen zodra mijn extra rijtuig binnen is, ga ik wel die binnenverlichting erin zetten en ik ga de rijtuigen bestickeren met reclame. Zit te denken aan Delta Lloyd of Siemens...
Ja, ik ben vandaag in vorm. [Dju, net te laat, is hij me nog voor]Jos
Dat ziet er inderdaad beter uit. Nu vind ik alleen dat de ruitenwisser op het kleine raam te fors is uitgevallen.(Kan ook aan mij liggen)Jos