Het blijft lastig, kennelijk. Zo ongeveer elke 1,5 pagina moet ook weer eens uitgelegd worden of er een nou 1600 of 1700 aan vast hoort te hangen...
Ted, ook, als dit waar is, dan zitten er onder deze batch geen B of C modelen? "Ist der Ruf erst ruiniert, lebt es sich ganz ungeniert!"Ik denk er komen zeker weer B-Modelen,...
Die dubbele rand op de scheiding van grijs en geel tussen de daken en de zijwanden op de foto's op Groterdam was mij ook al opgevallen. Onder een speciale hoek belicht is deze inderdaad zichtbaar. Als je er gewoon naar kijkt is er niets van te zien.
Heb jij zin om 70 pagina's DDM-1 geleuter door te lezen? Dat vind ik wel eens irritant om iets specifieks dat je ooit gelezen hebt, terug te vinden...
Heeft Artitec ook plannen om zo'n fraai model in N te ontwikkelen?Hopelijk is dat niet al 70 keer gevraagd in dit draadje... Of juist wel, want dan maken we misschien meer kans op een "ja" antwoord. Groeten Bart
Is het niet een idee om het eerste bericht van dit draadje aan te passen met daarin alle veel gevraagde informatie? Indien het op de wiki staat kan daar een link geplaatst worden.
Kijk eens bij Phildie.mvg,Gert