Dag allen!Ik lees net op de website van Artitec dat de Levering van de DDM-1 tot nader order is uitgesteld.Verder staat er geen informatie, maar het ziet er naar uit dat we nog een tijdje geduld moeten hebben Greets Johan
Gaan we weer !Het commentaar heeft niet als oogmerk om fabrikanten ermee op te laten houden, maar om ze net dat stapje extra te laten zetten. Iedereen heeft er begrip voor als concessies aan een model moeten worden gedaan, maar vaak maakt Artitec van die "onnodige" (?) misstappen, en soms op essentiele dingen. Een kleine bloemlezing:- Nog af te schuren wielen (GTU's)- Ribbels op het dak (Plan E)- Wit uitslaande draaistellen (Plan E)- Niet goed zittende stroomafnemers (DE1)- Scheve nummerplaatjes (3700)En dan vergeet ik er misschien nog een paar. Waarbij opgemerkt moet worden dat ze natuurlijk ook hele mooie dingen maken !!!Geloof me, ik wil heeeeeeeeeeeeeel graag zoiets moois kopen van Artitec (ik hoop nog op een DD-AR stammetje), maar voor de prijzen die gevraagd worden mogen dit soort kleine dingen toch wel goed zijn ?Maar ik huldig de oproep: Blijf doorgaan !Martijn
Hallo Jaap C,Ik houd de website altijd goed in de gaten van Artitec en kortgeleden stond daar nog: eerste levering wordt in november verwacht. Artitec heeft dit dus zojuist aangepast.Greets Johan
Goh, dat wist nog niemand Gr.Eric