Voor ddm1 hebben ook 1600 gestaan zonder airco.Vanaf het begin dat ddm1 werd afgeleverd waren de 1600 steevast de loks voor ddm1 stammen in actieve dienst.Er waren overbrengingen gefotografeerd met een 1100 ervoor.Alleen de ddm1 die Artitec hebben uitgebracht kunnen worden voorzien van een 1800.Heeft te maken met de baanschuiver als ik me niet vergis.Groetjes Chris
Alleen de ddm1 die Artitec hebben uitgebracht kunnen worden voorzien van een 1800.Heeft te maken met de baanschuiver als ik me niet vergis.Groetjes Chris
Volgens mij zijn er geen Roco 1600's met konijnenhok (zonder airco). Dan moet het toch de 1611 worden pre konijnenhok. Nu nog op zoek naar een leuke aanbieding
Ook met het rooster dat in de stuurstand zit daar zat ongeveer tot 1998 een raam
In de handleiding van Artitec staat dat de DDM-1 probleemloos rijdt door boogstralen van R=420mm. Nu ben ik met mijn baanplan bezig op basis van Rocoline En ik wil R3=419.6mm gaan gebruiken voor een klimspiraal. Ik neem aan dat dit geen problemen gaat opleveren?