..Door alleverbouwingen op rotterdam centraal was het niet duidelijk voor mij waar ik heen moest...
Wat is er toch allemaal mis met railz? Wij hebben bij de modelbaan van nienoord al 10.000 bezoekers gehad in de afgelopen weekeinden. En dan de doordeweekse dagen niet meegerekend.Het aantal bezoekers valt mij dan ook erg tegen, is het op dit moment dan wel rendabel om zo'n baan te runnen ??
Verder is mij opgevallen dat de huidige modelbaan van Railz nog maar slechts 150 m2 is, dit is maar 40 m2 groter.
voor die 150 m2 betaal je wel even 8 euro.voor onze 110 m2 betaal je slechts 4.75 en dan heb je ook nog een LGB baan, een 2 tal miniatuurspoorwegen op schaal 1:7 en een groot park met speeltuin en kinderboerderij.En ook nog eens gratis parkeren !
Wat tevens ons ter ore kwam was dat bezoekers van de Nienoord baan zeiden dat ze deze mooier vonden dan de baan bij Railz.Die van Railz was toch zo'n superstrakke beursbaan ??
Verder heb ik eens gekeken hoe het zit met de arrangementen e.d.Deze zijn gewoonweg veel te duur. En dan heb je ook nog maar een paar uur de tijd om rond te kijken.Het zou een goed idee zijn om de entree e.d. minder hoog te maken gezien alles nog niet eens klaar is, of wordt het alleen nog maar hoger naarmate er meer banen in gebruik komen ??