Voor dat het vlakken ging plaatsvinden zijn eerst de aluminium bodemplaten pasgemaakt op lengte.
wat voor soort is het , je hebt vele soorten en wat is de dikte ervan, heb zelf kappen van SM'90 gehaald
De strip (Gamma; 30 x 2 mm Alustrip) die je ziet liggen wordt de bodemplaat van alle bakken. heb ik in iedergeval iets dat recht is aan het model
Hoe staat het verder met de bouw Karst?
Hoi KaRst,
Wilde even melde dat ik erg veel respekt heb voor wat je nu al gerealiseerd hebt.
Mijn mening: zo iest moet gewoon goed zijn, en anders mag die firma het gewoon niet verkopen, of als een weggevertje per bak voor een X bedrag onder de € 10,00 verkopen, onder de naam "mislukte exemplaren".
... "honden eten" gebeuren op de wanden geplakt.
Heb je het linkje trouwens nog gezien op de site van Chris, daar staat als je het allemaal niet meer ziet zitten, ook nog een bouwbeschrijving van een Plan U op basis van oude Lima rijtuigen.
Sorry had het niet gezien dat ik de r was vergeten.Ja het meeleef percentage is zeer hoog.Wel jammer dat de link, niet naar het bestand wijst, maar als Chris mee leest zal dat zeker wel aangepast worden. En anders heb ik het bestand gedownload, dus niet moet ik ergens hebben.