Zo iets heeft ook tijd nodig en zo als je hebt kunnen lezen is MsW anders van opzet.
dus je geeft al je inbreng zomaar we aan 'modelspoorwijzer'... Ik doe graag mee aan wiki's maar dan wel ik wel dat mijn inbreng niet geclaimed kan worden door een derde maar gewoon door iedereen vrij te gebruiken is.
Ik vraag me soms wel eens af....Waar halen we de tijd vandaan om het allemaal bij te houden
Als je een BNLS kloon/concurrent wil opstarten, zeg dat dat gewoon, maar ga niet lopen verkondigen dat het 'anders van opzet is'. Succes d'r mee in ieder geval.
Ik snap je punt niet, zoals je zegt klinkt net net of ik iets met de oprichting te maken zou hebben.
Idd is de chat box gister aardig bezocht naar mijn mening. ( althans 2 minuten naar het toilet en je loopt direct achter)En als de wiki wat meer gevuld raakt, denk ik dat er een hoop beginners-vragen-topics minder zullen zijn hier op bnls.
En anders is een simpele verwijzing naar de Wiki voldoende,Dan krijg je geen topics meer "WAT of HOE moet ik het doen? ", maar "Ik ga het zo doen, wat vinden jullie?"Wat veel fijner leest en waar iedereen wat heeft.
Dit is trouwens geen commentaar op BLNS hoor, Maar ik ben het volledig met Mispoes eens dat het een goede aanvulling is op BLNS.
Al die topics hier van 12-jarigen met standaard vragen vervuilen de database. Daar mag van mij wel eens harder tegen worden opgetreden.
Eens. Al die topics hier van 12-jarigen met standaard vragen vervuilen de database. Daar mag van mij wel eens harder tegen worden opgetreden.