Rail lijkt nog steeds zoekende...
Maar dit is pas de 2e keer op deze manier. En het proto gebeuren is nu alweer helemaal uitgekleed... De enige constante factor van rail is verandering...Overigens, ik weet niet of een van de organisatoren dit kan en wil bevestigen, maar ik dacht dat de zondag van Ontraxs juist de drukste dag was. Hoewel het ook als deelnemer niet zo overkwam.
Volgens mij was er voor iedereen wel wat. Het kan nooit allemaal zijn wat je leuk vindt.@Ronald Halma: Het is waar dat het merendeel niet opvallend was op de eerste verdieping, maar de zelfbouw spoor II echte stoomlok is toch wel een geweldig staaltje modelbouw te noemen:http://www.youtube.com/watch?v=gvNL8jNxd1c
We zullen er ook wel nooit uit komen met zijn allen. Gelukkig is er ondertussen wat meer variatie in de verschillende evenementen. En gelukkig stonden er ook deze keer ook hele mooie baantjes bij.
... tussen Eurospoor aan de ene kant en Ontraxs aan de andere kant van het spectrum...
Daarmee spreek je je eigen zeer evenwichtige reactie eigenlijk een beetje tegen.
Daarmee spreek je je eigen zeer evenwichtige reactie eigenlijk een beetje tegen.Als er al sprake is van een rangorde van deze drie evenementen, dan zal die voor iedereen anders zijn.Jan
Toen Rail in 1985 van start ging hadden we maar eens in de twee jaar zo'n evenement.mvg,Gert