Bekijk het eens anders: ga in t echt es langs t spoor staan, zelfs op n hoofdlijn mot je nog wel es 10 minuten op een trein wachten.
Hoi Sven,Die reparatieacties vielen mij vanmorgen in Houten ook op. Bij drie banen was men aan het "Troubleshooten"Valt me eigenlijk tegen dat er daar regelmatig iets niet goed gaat.mvg,Fred
Daarnaast vandaag met open mond staan kwijlen bij de fietser van Loek
Klopt! Ook bij ons (MSG Den Bosch) ging het vanmorgen niet echt lekker met de opstart. Maar daar zijn wel een aantal factoren voor aan te wijzen.1. Gisteren reden we jaren 70, vandaag modern. Dat betekende al het materieel er af en nieuw er op.2. Als deelnemer mocht je pas om 900u het gebouw in. Als je dan nog 14 treinen moet opbouwen en vervolgens ook nog de beurs 10 minuten eerder open gaat is de tijd (te) kort.3. Diverse deelnemers met diverse treinen met goede en slechte rij-eigenschappen en koppelingen waardoor je veel ontsporingen krijgt in het begin.4. Ook nog een overleden decoder bij een trein, waardoor het hele proces stil kwam te staan (lijkt NS wel)
Ik wil namelijk een schaatser op mijn baan laten rijden.......
Het is overigens wel een idee, een schaatser, met bewegende benen. Ik voel de technische mogelijkheid in mijn hoofd opborrelen... Daar ga ik nog eens over nadenken.