class 159 dmu network southeast british rail
Mijn laatste aankoop zijn nieuwe fietstassen waarmee ik mijn nieuwe modelspoor aanwinsten vanuit de winkel naar huis kan vervoeren.
vanavond gekocht via mp bij mij om de hoek class 66 van freightliner[...]class 66 ditmaal van drs
Huh, je kwam anders altijd toch lopend naar de treinenwinkel? Of heb je je achterband weer opgepompt?
Ah, ik heb daar een nog eenvoudiger exemplaar van uit een beginsetje.Voor wie dit model niet kent. Het is een echt als NS 2200 ontworpen model. Dit in tegenstelling tot de Fleischmann versie. Dat is een bruin gespoten Amerikaan.Het grappige is dat BUB de 2200 weleens als Baldwin loc heeft uitgebracht.Zelfs de nummerplaat staat erop.Moet wel het nodige aan gebeuren, nieuwe buffers, het dak.Het is meer een hebbedingetje en zal zeker geen dienst doen op mijn baan.Ik heb nog een andere set van BUB met een blikken V200 die vrijwel ongebruikt is.Heb ook een twee-assige 1100 waarvan ik het merk niet kan thuisbrengen.http://picasaweb.google.com/Natnekker/MijnModellenVanHOLocsEnWagonsVanRocoEnFleischmann#5520859637815953314
Zijn dit modellen van Hornby of van Bachmann? Hoe rijden dit soort modelletjes? Geinig spul, dat Engelse materieel.