Het intrieur is rechtstreeks uit de DB Regio Dubbeldekkers overgenomen en de rijeigenschappen vielen voor dergelijke moderne rijtuigen een beetje tegen, het ritje was nog al hobbelig en bij de eerste wissel op Frankfurt Hbf had ik idee dat het draaistel door de vloer kwam, voor wat betreft geluidsproductie in het rijtuig.
Alleen vraag ik me af er in de dubbeldeksstuurstand nu zowel rode als witte lampjes branden, dat lijkt namelijk wel zo op de foto. Vandaar de vraag (mits dit dus geen gezichtsbedrog is) ga je daar dan ook nog wat aan doen? en wat dan?
Nog zo'n fotootje, maar nu zie je de wachtende RE ook goed....en je ziet dat zowel de front- als de sluitverlichting brandt van het stuurstandsrijtuig. Komt allemaal nog goed, dames en heren......
Inderdaad, de HO wagon doet net iets realistischer aan
zoals Wesley al zei: natuurlijk gaat hier wat aan gebeuren, want je weet: met digitale spanning gaan dit soort systemen anders werken. Bij mijn Fleischmann dubbeldex hebben ze er een beter systeempje in gebouwd: zodra het ding een duwtje krijgt gaan aan de juiste kant resp. de front- danwel de sluitverlichting aan.
ja jong, tis goed met je , eerst maar eens FF die zooi die ik nu heb digitaliseren...en dan komt ie er, in het zwart van MRCE.
de BR 111 kan nu ook door de ECoS worden aangestuurd