Telkens weer lees ik dat 'de jeugd' geen belangstelling meer heeft voor modeltreinen en liever met een Nintendo of PlayStation speelt.Ik weet niet of mensen die dit beweren wel eens op beurzen als 'Houten' komen, want ik denk dat je daar als standhouder toch een aardige bijverdienste zou kunnen hebben als je Clearasil zou verkopen. M.a.w.: er is wel degelijk aanwas van jonge modelspoorders en dit forum is misschien wel het beste bewijs: wekelijks melden zich nieuwelingen in de hobby!mvg,Gert
Jeugdigen genoeg, ik als 20 jarige heb zelfs mijn eigen winkel .
Leuk! Verkoop je ook Clearasil? Maar zonder dollen: het is natuurlijk een meer dan uitstekende zaak als jonge mensen niet alleen in de hobby stappen, maar er ook nog eens jun geld in willen gaan verdienen. Ik wens je veel succes.mvg,Gert
Waarom niet naar festivals gaan waar veel jongeren komen.
Märklin komt naar je toe deze zomer!
...............................Modelspoorders worden weer gedwongen modelBOUWERS te worden in plaats van verzamelaars die 1-2x per jaar hun vitrines inspecteren.Ik zal me nu maar gaan ingraven, populair zal ik me met deze bijdrage wel niet gemaakt hebben bij de heren fabrikanten.