Ik wil kritiek echt niet doodzwijgen, probeer alleen maar te zien wat er wel en niet mogelijk is. Vergeet niet dat Artitec gewoon nog een kleinserie fabrikant is.
....gezien het feit dat het een tijd heeft geduurd voordat het eindprodukt op de toonbank ligt, je er vanuit kan gaan dat Artitec alle mogelijke alternatieven voor de raampartij bekeken heeft.
Op de andere kop sluit t trouwens wel aan, dus misschien was t een echt maandagochtend exemplaar ;-)
..... de punten van kritiek zijn voor een beetje handige modelbouwer tenslotte tamelijk eenvoudig op te lossen. Als het ff lukt ga ik 'm halen en de ramen aanpassen........Bessel
Wel vreemd dat de fabrikant dit niet kan of kon. Piet
Oke, misschien schiet ik er daar langs en vergelijk ik appels met peren. Ik heb geen idee eigenlijk wat er van dit soort modellen afgezet wordt. Het zal zeker minder zijn als de US modellen.
Weet iemand dan wat er met de eerdere handmonsters niet goed was met de raampartij, want ik vond bijgaande foto nog op mijn computer, maar daar zien de ramen er prima uit? Dit is een foto van ergens begin 2006 en was 1 van de handmonsters van Artitec.Groet,Edwin
...te voorkomen geweest door raamlijsten uit geëetst nikkelzilver over de spijlen te zetten...
De koppeling die als reserveonderdeel in de verpakking zit maakt koppelen tussen DE-1-en en hopelijk straks DE-2-en mogelijk. De koppelingen koppelen zacht in elkaar en zijn ook eenvoudig weer de splitsen. Bij gebrek aan een tweede DE-1 heb ik dat echter niet met 2 treinstellen kunnen uitproberen.
Artitec DE-1, H0Door: Dirkjan KaperEigenschappenOp de rails gezet rijdt de DE-1 kalm en bedaard van haar plaats. De verlichting is niet te fel en het is leuk om eens een model in handen te hebben dat direct al het omgekeerde-L frontsein kan tonen.