Ach, Veolia is hier ook met chaos begonnen, nu loopt het toch vrij aardig nu we een aantal jaar verder zijn.Effe door de zure appel heenbijten.
Nee, zo werkt het in mijn ogen dus niet. Het is (bijna) logisch dat er bij een omschakeling van vervoerder A naar vervoerder B problemen ontstaan, maar je doet nu net alsof het normaal is dat je eerst maandenlang in een grote bende terechtkomt, en dat een excuus is voor de periode(s) dat het wel goed gaat.Hier kan ik hetzelfde zeggen over Arriva Waterland: inmiddels loopt het vrij aardig, maar is het tcoh verslechterd ten opzichte van de vorige vervoerder: 6 tot 9 maanden lang is het hier 1 grote ******zooi geweest, zodanig dat reizigers zelfs de weg geblokkeerd hebben om de eerstvolgende bus te laten stoppen, omdat alles voorbijreed zonder te stoppen. Dat is geen excuus voor de periode dat het wel goed gaat, dat is gewoon een wanvertoning. Het ergste is dat Arriva die problemen bagatalliseerde, en zei dat het slechts aanloopproblemen waren, en dat het verder allemaal wel goed ging.Ik hoop dat de achterhoekers dat bespaard blijft, naast de gewoonte de oude vervoerder tot de grond toe af te kraken.
Daar maak ik me niet zo druk om deste meer een rede voor en grote fabrikant om met een GTW te komen.
Fijn dat je ook begaan bent met het lot van de Achterhoekers aangewezen op het OV
En natuurlijk voor der beste prijs.Je mag namelijk niemand een concessie op voorhand gunnen.Jos.
Maar na een maand of 4 een puinhoop kwam er een nieuwe dienstregeling uit, en toen liep het weer.Zo gaat dat nu eenmaal bij concessies.