Ik dacht dat jij niet meer aan goederentreinen deed? Nog paar dagen wachten en dan kan de 1000 mijn bietentrein trekken .
Zeg sowieso nooit nooit, want dan had er nu helemaal geen nieuwe 1000 geweest (Roco had na de eerste uitgave aangekondigd dat het model nooit meer in herproductie zou gaan wegens tegenvallende verkoopcijfers...)
Bizar, dan ga ik toch eens babbelen met de NL Roco vertegenwoordiger, want ik baal ervan om iedere keer voor ' gekke Henkie' te spelen.Men heeft mij en Wim verzekerd dat er niets meer kwam. (van deze 1008)
Ho ho, dat valt nog helemaal niet mee hoor, 'gekke Henkie' spelen. Persoonlijk geloof ik de fabrikanten wat dit betreft al lang niet meer en val dan maar terug op mijn boerenverstand. Dit is een vrij bijzonder model met die eenbeensstroomafnemers. Is daar een nummervariant van te maken? Zo niet, wat doet Roco dan als dit model de winkel uit blijkt te vliegen en over een maand al niet meer te koop is? Nou verwacht ik dat eigenlijk niet, dus zal er voorlopig wel geen heroplage komen. Ik geloof ook onmiddelijk dat Roco dat niet direct in de planning heeft. Maar als het erop aan komt, laat een fabrikant natuurlijk geen geld liggen.Bij een gewone blauwe 1000 zou het duidelijker zijn. Dan zou er bij een groot verkoopsucces geen nieuwe oplage zijn gekomen maar eerder een nummervariant.
Roco heeft de 1000 ook nooit meer in produktie genomen, Nu heeft het nieuwe "Modelleisenbahn München GmbH" dat dus wel gedaan, de opvolger van het oude Roco.
de éénbenige stroomafnemers van de 1002 en de 1008.Roco kan in feite de 1002 nog maken, maar ik denk dat het handiger is als de volgende batch een blauwe 2-beensvariant wordt.
Welke fouten moeten in een eventuele 2e batch hersteld worden? Gr, Ben.