Stonden eerst gedeeltelijk in het jou wel bekende Weert
@MarcDat is waar, maar 4x per week is best veel.Een abonnement is dus toch niet haalbaar, dat zul je ongetwijfeld uitgezocht hebben.
wat ik vandaag van een insider begreep is dat het probleem niet zozeer ICM is (dat rijdt wel) maar VIRM, dat dan door ICM vervangen moet worden. Er komt sneeuw binnen door een ventilatierooster bovenop, waar lucht wordt aangezogen om de chopper te koelen voor de 220 V-installatie, als het niet alteveel sneeuw is dooit ie daar keurig weg en stroomt dan weg door een afvoerpijpje, maar bij veel sneeuw en kou raakt dat pijpje verstopt met sneeuw, verzuipt de zaak en klapt er een zekering uit.
ICM is juist een van de probleemkindjes. De nieuwe motorgeneratorgroep die er vorige jaren onder is gehangen, valt massaal uit.
Henk, da's puur avontuur! De leukste reizen van het hele jaar! Gratis koffie!Wij gaan vandaag een rondje Utrecht Amersfoort Weesp Utrecht maken. Kijken of ik dan morgen rond 4en op mijn werk kan komen....
Ik heb de mooiste uitgezocht en gevraagd hoe het met de treinenloop in Friesland stond. Zo komt een mens zijn tijd wel door.
Verder zonder gekkigheid: De trein reed keurig op tijd. Op de terugweg presteerde de machinist van de stoptrein het zelfs om vergeten te stoppen in Akkrum... Je zou daar maar op het perron hebben staan wachten... Dan mocht je er nog een uurtje langer blijven staan...