@nscargo2008: Komt omdat de automobiele forens zodanig zit vastgeroest in zijn dagelijkse heen-en-weertje dat de minste wijziging in weersomstandigheden al leidt tot paniek die uitmondt in bizarre verkeerssituaties.
Heeft de winter ellende geen economische oorzaak. Vandaag realiseer ik mij wat anders is in Nederland t.o.v. Duitsland, Zwitserland of Oostenrijk.(...)En zo werkt het in alle landen waar net en exploitatie onder één paraplu zitten.
...Wij hebben ProRail en NS Reizigers; twee firma's die hun uiterste best doen om hun eigen resultaten te optimaliseren....Als ProRail en NS reizigers financieel onder één paraplu zouden zitten, dan was de situatie geheel anders. De baten van ProRail wegen niet op tegen de schade van NS reizigers. Kortom NS reizigers zou ProRail dwingen tot winter preventie. En zo werkt het in alle landen waar net en exploitatie onder één paraplu zitten.
Beste Bas,Ik vind je mamier van schrijven wat ongepast ! Lachen om andermans ellende komt niet erg proffesioneel over ! Schijnbaar ben je daar in Zwitserland al zodanig ingeburgerd dat je Hollanders belachelijk mag maken !!
Soms schaam ik me dat ik een Hollander ben.
Soms schaam ik me dat ik een Hollander ben. Jos.
Soms schaam ik me dat ik een Nederlander ben. Jos.
Klopt, Limburg hoort jammer genoeg bij Nederland.Maar hadden ze in de scheiding van Nederland en België het stuk onder Roermond maar bij Duitsland of België laten horen.Dan was het nu helemaal anders, misschien wel beter
Aha! Het is dus toch waar!BELG: Ben Eens Limburger Geweest!