Je kunt natuurlijk ook 1 draaistel ontdoen van de motor en vrij lopend maken. Dan heb je ook ruimte zat voor een decoder.
zorg dat 1 draaistel geen antislip bandjes heeft zodat een klein verschil gemakkelijk weggeslipt kan worden.Succes, Albert.
Of het ding zo slecht is, ik geloof het niet. Op DC rijdt ze redelijk soepel. Uiteraard geen paard voor lange treinen, zeker niet als je er nog een motor uit haalt. Het zal nooit een machine voor langdurige inzet worden, een industrieloc voor de kolenmijn. Dat is mijn objectief.
De motoren zijn niet van de eerste kwaliteit, vandaar ook de vraag: als je er twee hebt: serie of parallel.
Ik heb meerder loks in dubbeltractie, zet er dan wel altijd dezelfde decoder in met dezelfde instellingen en dat werkt prima, net als in het echt heb je dan ook dubbele trekkracht.
@Blausee,Niet te snel roepen "verkeerd advies". Ik bedoel om de eventuele verschillen tussen de twee motoren op te vangen.Twee gelijke motoren zijn nooit 100 % gelijk in gedrag.Het eventueel kunnen slippen voorkomt overbelasting en warm worden van 1 van de motoren.