Dat meebieden kan, dit gebeurt ook al sinds jaar en dag op marktplaats. Maar aangezien het een zakelijke verkoper is, kan het ook zijn dat hij meerdere exemplaren heeft en die ook wil verkopen voor de prijs die de bieders 2 en 3 hebben geboden.Zelf heb ik er ook weer een: marktplaats biedt nu ook ‘Nu kopen voor de vraagprijs’ aan, wat eBay al tijden heeft. Ik had een advertentie daarvan voorzien. Object verkocht, koper maakt verzend label aan, ik scan de code bij het postkantoor, pakket onderweg. Alles netjes verlopen, koper tevreden, dus ik mijn geld (kopers bescherming van marktplaats). Krijg ik achteraf van PostNL het verzoek € 1,- te betalen omdat het pakket wat ik had verstuurd net iets te groot was om in overeenstemming met het verzend label te zijn. PostNL biedt ook opeens een budget verzending aan voor 5,95 (waar het altijd 6,95 was voor pakketjes binnen NL). Dus de koper had hiervoor gekozen, maar dit kon ik niet zien. En hij wist natuurlijk ook niet in welk formaat doos ik zou verzenden. Gaat me niet om die euro, maar toch maar bezwaar gemaakt.