Ik weet dat ik er een keetje een zag rijden op een beurs ergens begin jaren negentig. Ik was een jaar of 18 denk ik en ik informeerde er naar. De eigenaar in kwestie ging mij toen op een (naar mijn idee) neerbuigende manier vertellen dat je echt wel heel behoorlijk moest kunnen modelbouwen en dat ik beter eerst wat huisjes kon gaan plakken. Ik had toen natuurlijk expres die kit moeten gaan bestellen, maar op een of andere manier had het mij toch geraakt. Niet heel veel later kwam Holland Rail met een (voor die tijd) uitstekend kant en klaar model en toen hoefde het niet meer
Dit is denk ik niet echt oplichting, maar wel een tamelijk hilarische vorm van iemand met waanideeën
Voor zover mij bekend ook hier op het forum actief. Bied dan niet....
Maar hij vraagt wel een aanbetaling...?
Wel benieuwd; heb je m hier al een PB gestuurd?
Ik heb hem via het forum geen bericht gestuurd. Enerzijds omdat ik slechts voor 95% zeker weet dat hij het moet zijn (bij MP kan ik geen woonplaats zien van de koper) en anderzijds omdat mijn ervaring is dat deze gebruiker toch niet gaat reageren: ook niet op het forum.
ja maar ook hier geldt: MP ziet er niks verkeerds in. Is ook gemeld door de daadwerkelijke producent, maar..... sja
Je kunt in het bericht van het bod wat je hebt gekregen rechtsboven op de cirkel met 3 puntjes klikken, en dan "bekijk gebruiker" . Heeft deze persoon advertenties online kun je daar de woonplaats bij zien.