En in ander nieuws: een DE2 van Holland Rail op MP met een bod van € 205-. and counting. Why?
Ik lees overal dat de expert volledig miszit qua text e.d. Ik weet niet of een van de reageerders ooit iets verkocht heeft op Catawiki maar het enige wat de expert doet is de foto's beoordelen, tenminste, dat was in mijn geval zo. Hij kijkt totaal niet naar de aangeleverde tekst want daar is de verkoper verantwoordelijk voor. Dat is ook de reden voor de slechte omschrijvingen en met name de slechte vertalingen door Google translate.De expert is dus alleen verantwoordelijk voor de aangeleverde foto's en opgegeven verkoopprijs en de haalbaarheid daarvan.
Wat een vreemde reactie op iemand die zich bedonderd voelt. Het is inderdaad verstandiger om iets gelijk goed te inspecteren. Dat neemt nog niet weg dat het helemaal niet moeilijk is om normaal en redelijk te communiceren en volgens mij gaat daar primair de klacht over.Die gaatjes zien er inderdaad raar uit, maar ik weet niet hoe het er uit hoort te zien dus dat mag een ander vertellen