Voor het bedrag van € 40,- wilde ik eigenlijk geen moeite gaan doen,
Uit nieuwsgierigheid heb ik toch aangifte gedaan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Al helpt je aangifte maar om te voorkomen dat anderen gedupeerd worden.
Jaren niets gehoord, behalve een bericht dat ze het hadden gesloten. En toen ineens werd er geld gestort. Geen idee waar het ineens vandaan kwam.
Op zowel Marktplaats als Ebay heb ik in het algemeen positieve ervaringen. De meeste mensen deugen, om met Rutger Bregman te spreken.Niet iedereen: dit keer ben ik opgelicht. Ik heb betaald voor een locomotief op Marktplaats, na wat berichtenverkeer met de aanbieder. Een week later heb ik nog niets ontvangen en blijken de berichten, de advertentie én het account van de verkoper verdwenen. Voor het bedrag van € 40,- wilde ik eigenlijk geen moeite gaan doen, maar ik was wel benieuwd hoe dit werkt. Marktplaats wil niets kwijt over het hoe en waarom van het verdwijnen van de sporen, maar heeft mij het advertentienummer geleverd en adviseerde aangifte te doen. Zij verschaffen dan de politie de informatie die ze hebben.Uit nieuwsgierigheid heb ik toch aangifte gedaan. Heeft iemand hier ervaring mee?