Cor, waar Tietjerksteradeel staat moet je eigenlijk Kutschubbeveen of Nergenshuizen lezen. Bor
*Citaat van: rangeerduivel op 22 mei 2023, 13:03:04 Op 21 april kocht ik op Ebay.IT een auto-accu voor een Lexus hybride en betaal zoals gewoonlijk met PayPal, (209,99euro). [...] Ondertussen heb ik bij een garage in de buurt een batterij besteld en 's anderendaags was ze in mijn bezit, weliswaar 250euro...Nu, kijk, ik weet natuurlijk niet hoe ver je daarvoor moet reizen en hoe groot de kans is dat die accu niet op voorraad is, maar is die 40 euro besparing het dan allemaal waard? Nu koop je bij een lokale garage, bezorg je hen (hopelijk) enige winst én je hebt meteen wat je nodig hebt.
Ook nog spaghettivreters hier, het moet niet gekker worden. Jos.
Geen probleem, ik ben al weg sé!
Was maar om te lachen. Jos.
Maar ondertussen heb ik nog geen antwoord op mijn vraag gekregen, of iemand weet hoelang het duurt eer de accu mijn onbetwistbaar eigendom wordt.
Mijn moraal van het verhaal, en ik kan het niet genoeg zeggen,KOOP OP INTERNET ENKEL DMV PAYPAL,Aanvaard de verkoper geen PayPal, laat hem dan gewoon links liggen.PayPal is sneller, machtiger en vooral effectiever dan het gerecht!En in 99% van de gevallen heeft de gedupeerde snel zijn geld terug....