...post.nl is traag met zendingen van ali ...
Dus is er "achterom" gehandeld door direct een bericht te sturen.
Zondag een bod gedaan op een ketelwagen op Marktplaats.
Wel storend: Als je een bod hebt gedaan de adverteerde contact opneemt en een verhaal op gaat hangen dat hij rechtsstreeks een hoger bod heeft ontvangen en daarmee akkoord wil gaan tenzij ik nog een hoger bod wil doen.
Over de mensen die het "achterom" handelen op Marktplaats vervelend vinden: er staat nergens dat dat niet mag.
Zondag een bod gedaan op een ketelwagen op Marktplaats. Krijg ik 's avonds een bericht: "bedankt voor uw bod, de wagon is zojuist verkocht". Dat was voor een hoger bedrag dan ik had geboden, maar ik was nog wel de hoogste bieder in de advertentie. Dus is er "achterom" gehandeld door direct een bericht te sturen. Toen ik de verkoper vertelde dat ik dat geen transparante manier van handelen vond, was hij het daar op zijn zachts gezegd niet mee eens.
Wat mij laatst opviel op de veilingsite van Catawiki was het volgende:Er werd een LS-models Beneluxrijtuig aangeboden. De prijs op dat moment was nog acceptabel. Dus het had mijn aandacht.De "expert" beschreef het exemplaar als zijnde van A1-kwaliteit. Zou dus een goeie koop moeten zijn.Toen ik de foto's eens goed bekeek,, zag ik al direct dat het rijtuig op verkeerde, Duitse, draaistellen stond. De originele draaistellen waren dus vervangen om een of ander reden. Ook waren er trapjes verdwenen (gebeurd echter wel meer bij deze rijtuigen).Dus in mijn ogen geen A1-kwaliteitDus bekijk de producten waarop je biedt heel erg goed en ga niet af op datgene wat de "expert" er over zegt.