Moet ik weer een Billy halen bij de Ikea.
Zou je dat nou wel doen, gezien het eerder omschreven gewicht en omvang van het boek? mvg,Gert
Zal ik em dan toch maar kopen?
Normaal koop ik altijd zulke boeken,maar ik heb al het boek over de 2400van Uquilair en Diesellocs in Nederland van de Alk.Mischien komt Uquilair ook nog met een boek over 2200en???
Wat vind je nou te gek voor woorden?dat die site hem zo goedkoop aanbied of (wat je er achter zet) dat de auteurs zelf €30,- moesten betalen?Wat ik persoonlijk redelijk zou vinden is natuurlijk gratis exemplaren voor de auteurs en voor mensen die diverse foto's beschikbaar hebben gesteld toch zeker max. tegen kostprijs.Dat een verkoper genoegen neemt met een minimale marge en dus zeer goedkoop gaat aanbieden heb ik als consument natuurlijk geen bezwaar
het lullige aan principes is juist dat hun bestaan bewezen wordt als het niet uitkomt
Voor een Uqui-2200 is nu hooguit nog als puur fotoboek een markt (laten we wel wezen, da's toch het belangrijkste verkoopargument in onze markt), maar dan moeten het echt heel veel mooie platen wezen
Zodra ik hoorde dat de auteurs slechts een gering aantal presentie-exemplaren kreeg en de rest moest betalen, heb ik direct aangegeven dat ik dat onzin vond. Op zich vond/vind ik dat De Alk daar niet zo zuinig in moest wezen (en ook gewoon criteria voor presentie-exemplaren zou kunnen opstellen), maar ja, dan praat ik over HUN geld.