Ben ik de enige die er een beetje moeite mee heeft om de op en bemerkingen van de ene beursorganisator op een ( concurrerende) beurs op integriteit te schatten?
( "slimmerikken" kwamen voor 6 euro binnen )kortingsbon was gewoon via internet te downloden http://www.exporijswijk.nl/artikelen/kortingsbon.html
De afstand van Goes naar Utrecht is precies even groot als de afstand van Utrecht naar Goes.
Als je banen de moeite waard wil vinden dan moet je naar Duitsland gaan.Niet hier.De mooie banen hier in Nederland zijn (bijna) altijd de buitenlandse inzendingen.Wat mij irriteert met de meeste banen is:- Als ze een Nederlandse baan hebben zie je meer buitenlands materiaal rijden dan het Nederlandse materiaal. Komen er duitse loc's langsrijden met Donnerbussen, of opeens een belgische stomer. Rij gewoon Nederlands er is toch genoeg materiaal. Ooit een Plan V, of Piko Hondekop gezien op één van de laatste beurzen(rijdend) - Treinen ontsporen of stotteren.- seinen, werken niet zoals het hoort. Plaats ze dan niet.Er moet een soort minimale eis zijn waaraan je moet voldoen om te mogen staan met je baan.Zoals Ontrax het nu doet.Thuis mag je doen wat je wilt maar niet op een evenement.daar moet het op iets trekken en wil ik geinspireerd worden.Dan maakt het me ook niet uit of ik 6, 8 of 10 euro moet betalen, en een stukkie verder moet rijden.dave
Klopt, continuïteit is superbelangrijk! We hebben een trouw publiek, maar ik wil daar echt niemand van verliezen. ......Groeten,leo