Het was even zoeken naar een parkeerplek maar uiteindelijk gevonden in de parkeergarage ertegenover (waarvan ik dacht dat die als eerste vol zou zijn).Toen aangesloten in de rij, die was niet kort En ik was er pas rond 10:50 ofzo.Maar na een goed kwartier stond ik binnen.Er waren niet zo gek veel modelbanen, dat was eerst wel anders dacht ik. Maar de banen op zich waren best wel leuk. Ik was samen met m'n zoontje van bijna drie dus de nadruk lag op de banen Ik heb ze allemaal wel een paar keer gezien.De grote baan van "Railkontakt MSG" vond ik best wel leuk, is weer eens wat anders dan een modulebaan en zag er best wel leuk uit. Ook erg toegankelijk voor kinderen en ze waren blijkbaar niet bang voor het feit dat kinderen gemakkelijk aan de baan konden komen.Nog met een schuin ook langs de handel gelopen en kunnen scoren waarnaar ik op zoek was!Niet echt een hele bijzondere beurs maar wel gewoon leuk.
Oja, ik hoop dat de Beneluxspoor stand morgen wat beter bevolkt is, was wat rustigjes en kaaltjes vandaag. Maar er waren wat afmeldingen door ziek zijn begreep ik van Chris.
Vorig jaar in Rijswijk had Beneluxspoor.net een gezellige vierkante stand waar van alles te doen was, maar deze keer kwam het een stuk kaler (en ook stiller) over.
Heeft iemand enig idee waarom The Little Red Caboose het liet afweten? Overal in de media kwam je hen tegen met hun 'première' op Rijswijk. Ik begreep dat er nu op het laatste moment de hulp moest worden ingeroepen van een niet-rijdende Duitse modelbaan...